Saturday, September 12, 2009

Orphans - Citer paling damn!

Jumaat aritu aku g bersuka0suki bersame coursemate tercinte. So pas buke same tu kami g la tengok movie. Selepasa bergado n berebot seketike, kami pon tengok la citer Orphan



tgok poster macam tak de prasaan jek..but bile da masok n tengok..damn!first time aku tak sabar-sabar nak kuor dari movie tu.naseb bek tengok ramai-ramai, so cool la skit kan. aku lagi sanggop tengok citer antu dari citer neh.

Si cilakak esther tu memang rare gile lah!sumpah kejam!di sebalik wajahnye yang cute tu**cute la plak! dy da bunoh ntah bape orang da.selambe jek dy bunoh macam maen pondok-pondok jek. orang da elok-elok amek dy jadi anak angkat, dy leh lak nak wat onar.shit!ntah brape kali ntah aku memaki amon dalam movie tu.geram gile kot.gle emosi aku mase tu.huh..

so ntok sape-sape yang kaki wayang tu, g la tengok..siyes tak rugi kot..





enjoy the show!

No comments: