Saturday, March 12, 2011

.KAMU.




buatkan aku klon KAMU.
carikan aku klon KAMU.

kalau di dunia ini ada sepuluh KAMU,
ah sekurang-kurangnya dua KAMU,
aku tak hairan pon jika kamu pergi.
kerana aku tahu aku boleh dapat KAMU yang lain.

tapi masalahnya,
sebesar-besar alam semesta ini,
seluas-luas muka bumi ini,
hanya ada SATU KAMU.

dan yang satu itu lah yang memilih untuk pergi.
jadi bagaimana?



.

7 comments:

eynaeyno said...

selalu nya yang SATU tuh lah yg terbaik kan ? takde sape boleh sama mcm yg SARU tu :(

eynaeyno said...

*Satu

Zulfahmi Abidin said...

kau rindu dye kan?? call lah dye teyn.hope ko akan rase better.

ecahmiaishika said...

eh2~~saya ke kamu tu??
ahaks~~~~

Fatin Razali said...

eyna :
:)

famy :
hahahahhaa. :)

ecah :
yup. kamu. haha

Zulfahmi Abidin said...

kenape kau gelak??

am said...

aten . terbaik ni .