Saturday, March 05, 2011

.satu hari.


satu hari nanti, aku mahu..
  • aku mampu senyum semula seikhlas dulu.
  • hati aku pulih elok tak ada sakit macam dulu.
  • mempunyai mini copper warna biru yang paling comel.
  • menjadi 'seseorang' dalam industri itu.
  • kekal berkawan bersama mereka yang hebat-hebat itu.
  • mampu buat emak & ayah betul bangga dengan kejayaan aku.
  • mampu buat adik-adik jadikan aku contoh terbaik mereka.
  • buka coolblog di Pekan Nanas.
  • jadi the most coolest sweet gf/wife ever.
  • sambung master kat luar negara.
  • pandai main gitar.
  • terbang dan bercuti di Hawaii.
  • menjadi penulis blog yang setiap taipan aksaranya difikirkan direnungkan.
  • kekal kurus bergaya walaupun dah ada anak lima.
  • masih jadi diri aku.
insya-Allah.
:)

2 comments:

aisha said...

nak buka coolblog! wakaka

.cik aida. said...

insyaALLAH. :)