Friday, April 22, 2011

.hell-0o.




kau jerit kau maki,
kau fikir kau sorang punya hati?
kau sorang punya rasa benci?
hello, kitaorang ni lagi rasa meluat nak mati,
tengok kau gedik gosok-gosok usap-usap manja dengan lelaki.

kau dabik dada, kau gebang sama dunia.
kau fikir rakyat jelata semua suka?
rasa bahagia bila kau bercerita?
hello, tak sedar kah kau sedang dihina?
dikutuk-kata belakang 'sudah lah perempuan pergi mati sana'.

kau tersipu, kau tertunduk malu.
konon blagak macam ratu dulu-dulu.
hello, tak tak mata ktorang dah berbulu?
tengok kau rasa macam nak terajang pintu.
rasa nak kau pergi jaoh-jaoh paling kurang 347 batu.


dah.
kau dah boleh bungkus baju,
pergi jauh-jauh dari penglihatan mata aku.




2 comments:

Republic Aku said...

sungguh kool sekali.

Inspirationalefeks said...

hahaha bungkus baju :) hehehe cool then :) terasa yang patut terasa. terduduk tergamam yang terasa kot :)