Monday, February 01, 2010

Sala Ke Saye Tak Minat Bola Sepak?


huk.sala ke?

saat mereke excited tgok team feberet mereke,
aku hanye mampu mgeget-geget straw tnde bosan.

saat mereke menjerit 'gol',
aku hanye wat muke pelik kebingungan.

saat aku bertanye,
"nape dowg berebot bola tu ek?",
kutokan sebakul diberi kat aku.

tapi,
saat aku bertanye
"sala ke saye tak minat bola?",
mereka tak leh jawab lak.

MySpace

p/s : tak minat tak bermaksod tak amek tau.




5 comments:

NICK IRFAN said...

bg sy x salah pun biasalah pmpuan x minat bola normal jer.. tp laki mmg wajib minat bola mcm sy jgk obses dgn bola ni... kdg2 tu masa tgh bola sian tgk aweks kwn2 sy terpinggir jer masa kitorg sorak gol.... hehe

Fatin Razali said...

irfan :
hukk.bg saye tak sala pon klo lelaki pon xminat bola.name pon minat ryte?so depends on dat person,bkn depends on jantina. :)

ashraf said...

tak salah pun tak minat.lain orang lain citarasa.hahehahea

Fatin Razali said...

ayap :
hahaha..tau ponnn~dah xminat,nk wat mcm mne..

Syukie said...

nak tanya macam ne lak kalau lelaki x minat bola...??
hehe~
coz ade org kat ats 2 ckp wajib X_X