Monday, November 01, 2010

.dunia kau,dunia aku.

bisik bisik,
kata kata,
cerita cerita,
sebar sebar.

ah bahagia sungguh engkau,
sibuk menyelak kain orang,
apa kain kau sutera mahal?
yang tak perlu dijaga dibelek dibelai?

dunia aku,
dunia kau.
tidak wujud dunia kita.

celaka itu semua.
tahu kenapa?
sebab kau hanya radio penyebar cerita.
sibuk ke sini sana jaja cerita.
jaja cerita tentang aku yang rupanya kau tak kenal pun siapa.

pergi mati itu semua.
tahu kenapa?
sebab kau tak tahu asal usul cerita.
kau bangga sebar pada semua.

aku dalam dunia aku.
tak pernah terdetik sekali mahu ketuk pintu dunia kau.
jad tolong, jaga dunia kau yang aku rasa sudah berantakan.
oh apakah kau bosan?sampai dunia aku kau jadikan bahan?

tolong pergi. aku tak kacau dunia kau.


7 comments:

Zulfahmi Abidin said...

kick that FMAO.dont dstrb my Teyn again you morons..dah teyn.jgn risau k.everything gonna b okey my dear..


Terkini:
1.Malam Yang Agak Cookiey. Jom Mengaji.
2.Hantu
3.Perempuan Dan Tudung Saji
4.Curang Itu Indah

cik Teratai Wangi said...

Asal ni ten? Sbr na.. Chill babe.. *wink(=

ayaa alyy said...

manusia mmg cmtuh dear. diorg bercakap hal org seolah2 hidup diorg perfect. b strong ya :)

maizatul suraya said...

faham x skrg? aku benci stalker, atau sesiapa yg suka jaja cerita aku! dem byk2! tension kot weh.

tolong-tolong-tolong!
aku bukan artis yang butuhkan publisiti.
aku bukan siapa-siapa.
kalau dah takde cerita nak dijaja,
sila selak kain sendiri buka pekung di dada.
aku tak minat!


itu untuk stalker aku lak kakak. oke x? hahaha!

Fatin Razali said...

famy :
thankss! :)

ejan :
hee~xde pape la.meroyan sorang.

ayaa :
yup.xpaham kenape lah.thanks babe. :)

enab :
hahaha.ko artis doh,haros ade stalker.haha. :D

maizatul suraya said...

ngek! haha, artis mende????
artis mintak kaki ade. haha!

afiqah said...

nice :)