Friday, November 12, 2010

.selamat hari lahir Fatin Razali.

12 november 1988

121110

alhamdulillah.
22 tahun sudah.
sila percaya.

emak & ayah :
mekaseh jaga along.
dari kecil sampai tak berapa nak besar ni.

adek-adek :
mekaseh jadi housemate aku.

boyfriend :
mekaseh sayang.
mekaseh for early celebration. 101110.
mekaseh untuk hadiah kamu.
mekaseh untuk dua version ucapan hari jadi.
suka yang version jiwang!rawr~ :D

(dia bagi neh.gambar contoh.aku pakai henpon basic skang.takde camera)

kawan-kawan :
Mazne, Immanina, Hartini & Shada
mekaseh untuk celebration.
mekaseh untuk kek.
jawab exam elok-elok





Suhadah Azizan :
selamat hari lahir sue.
semoga panjang umur.



kenalan FB :
thanks wish.
gila banyak sampai hang FB aku.
thanks!

paper exam :
naseb kau lah paper.
aku hentam je jawab ko kang.

thesis :
saya cintakan anda.
tap sayangnya esok kita putus k.

UKM :
bye!


9 comments:

misswe3tlady_90 said...

happy birthday aten..:)
semoga panjang umor..murah rezeki dan bertambah gembira di samping yang tersayang jua yg tercinta....

Budak Comel Suka Senyum said...

hepi bzday beb!
snyum2 sokmo di smping bf n fmily trsyg...
:))

♥ fara myra ♥ said...

hey yo sys.
happy bday sys.
May Allah bless u :)

mysara said...

hepy besday kak..n kek tu nmpak sdap sgt!! hehe

fatynlicious said...

fatin razali! selamat ulangtahun kelahiran!
semoga befday kali ini membawa 1001 keceriaan dan kebahagiaan dalam hidup awak.
semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. amin XD

ecahmiaishika said...

happy bday aten..sweet 22

twinkle twinkle said...

happy belated befday ;D

Nur Shaikhah Akmal said...

birthday kita sama!
happy belated birthday :)

nadya said...

haip! hepi belated b0rnday haa ;)