Tuesday, November 09, 2010

.maaf.

kepada haters dan stalker,
post ini khas untuk anda.


maaf.
maaf saya tak sempurna di mata anda,
tak mampu jadi kesukaan anda,
saya memang begini.

maaf.
maaf saya tak ada masa nak fikir apa pandangan anda terhadap saya,
saya banyak lagi masalah lain di sana,
anda boleh fikir apa saja tentang saya,
kerana saya tak akan berubah semata-mata untuk anda.

maaf.
maaf saya buat rasa anda tak senang duduk,
terpaksa stalk facebook dan blog saya,
maaf kerana bazirkan masa anda,
ah saya memang suka.

maaf.
maaf kerana saya masih tersenyum bahagia,
sedangkan anda di sana benci sama saya,
pernah dengar perkataan 'ada saya kesah?'?
okay itu saya tuju untuk anda.

maaf.
maaf kerana menjadi diri saya.
meletakkan 'sampah' di bawah untuk anda klik disana,
tak perlu malu, saya tahu kewujudan anda.

maaf.
maaf kerana hidup saya lebih indah dari anda,
hingga anda terpaksa cemburu buta,
mungkin anda patut berhenti dan syukuri apa yang ada.

maaf.
maaf kerana menjadi Nur Fatin Binti Razali,
manusia yang anda benci,
dan yang anehnya,
saya tak kenal anda atau ucap hye kepada anda.

ah.
baru sedar,
anda rupanya sakit jiwa.

:)

6 comments:

NBLH said...

hahahaha

memang terbaeklahhh!! suka.

maizatul suraya said...

dan aku pun tersenyum bahagia.


:))))))))))

Anonymous said...

haih sabaq lah ya.. kunci kegagalan adalah puaskan hati semua orang.

aya said...

nicee one ! like it !

Fatin Razali said...

lulu :
mekaseh. :)'

enab :
bagoslah!

fatin :
hahaha.best ayat.

ayaa :
mekaseh.

Anonymous said...

kenapa ek fatin...sya pun kena begitu..fb and blog di stalker...mnyampah gler..kalu x da life,get a life...mnyamph...mymph..mnyamph...bodo punya olang =(