Tuesday, February 22, 2011

.benci diri sendiri.


kadang-kadang benci dengan diri sendiri.
benci dengan diri sendiri sebab menjadi seorang perempuan yang terlalu murah air mata.
terlalu emosi jiwanya, terlalu rapuh hatinya.

benci dengan diri sendiri,
bila belagak pura-pura kuat sedang dalam hati?
hanya Allah yang mengerti.

benci bila pura-pura okay tak ada apa jadi,
tapi hati menggelabah rasa nak tikam diri.

benci bila mata dah jadi macam panda,
dan esok terpaksa kerja kat angkasapuri yang bosan nak mati.

sumpah benci diri sendiri.
rasa macam nak tembak kepala,
kemudian tanam diri sendiri.
sekian.



.....

5 comments:

teeha said...

saya benci diri saya kak . masih teringat menda bodoj tu walhal org toj da bahagia dengan org lain

ecahmiaishika said...

sy juga benci tengok kawan2 sy menanges spt mata panda~~chill babe=)

Zulfahmi Abidin said...

kenape kawan2 aku semua macm nie skrg?? sabar k dear

Fatin Razali said...

teeha :
kan..? takpe lah babe. sabar. :)

ecah :
huk. okay. thanks ecah.

famy :
tengah musim kot.

maizatul suraya said...

saya benci diri sendiri bila malas tangguh esaimen! HAHA!!