Monday, February 07, 2011

.melat.

senyum sengih satu hari,
terbayang muka kau lagi,
yang terus melekat dalam hati,
tinggalkan bekas sampai mati.
terfikir apa lagi yang jadi nanti,
kau buat aku rasa terbang tinggi.

tak perlu melat nak buat teringat,
tak perlu melat nak buat kau melekat,
tak perlu melat nak bagi terangkat,
heh kan dah cakap tak perlu melat nak bagi terpikat!



p/s : melat adalah lovebite dalam bahasa Johor. :)

8 comments:

teeha said...

sukaaaaaa

nub said...

ummaangaii baguih naa johor..ada term khas utk lovebite..haha

Fatin Razali said...

teeha :
mekaseh. :)

nub :
hahaha.kan? :D

Zulfahmi Abidin said...

perh..terkejut aku ko buat pasal melat.^_^terbaik yunk.ko buat aku terpikir nk buat kalau boleh buat terangkat.bahahhaha

Fatin Razali said...

famy :
hahaha.kan? johorian confirm tekan laju-laju tengok tajok post neh. ;p

thanks!

+d.O.Y.A.h+ said...

terangkat 8 saat dah ni. wakakak

Fatin Razali said...

doyah :
haha.kau pon nak terangkat gak?
payah la gini.hahaha

~ Lady ell ~ said...

dah lama tk dengar word melat tu...heheh