Saturday, December 11, 2010

.Bakal Suami.

ciri-ciri bakal suami Fatin Razali.

  1. tinggi wajib lebih sekurang-kurangnya 8cm daripada Fatin.
  2. kacak. mak Fatin suka menantu kacak.
  3. kalau tidak merokok itu satu kelebihan untuk anda.
  4. ada asas ilmu agama. sangat penting (patot letak kat no 1 ek)
  5. berpelajaran. sekurang-kurangnya SPM.
  6. pandai bergaya. ada taste dalam berpakaian.
  7. cekap dan hebat dalam memandu kereta dan menunggang motorsikal. ada lesen ye.
  8. agak berharta. (peduli hape nak cakap aku mata duitan)
  9. wangi. Fatin suka lelaki wangi.
  10. berkerjaya dan mahu berusaha.
  11. bonus jika anda pandai bermain sebarang alat muzik.
  12. kelakar dan funny. ini sangat penting.
  13. seronok jika anda sedikit childish.
  14. penyabar sebab Fatin mengada orangnya.
  15. pandai borak-borak dengan ayah Fatin.
  16. pandai amek hati emak fatin.
  17. pandai bergaul dengan adek-adek Fatin yang gila.
  18. wajib suka McD dan coolblog. wajib!
  19. ada citarasa yang baik dalam muzik.
  20. mampu hidup dengan perempuan gila.

kalau anda rasa anda ada ciri-ciri di atas, anda boleh datang merisik. eh tambahan, anda wajib seorang lelaki. kang tibe-tibe datang perempuan mana merisik aku.


p/s : paten tengah sewel

7 comments:

Alynn Notnot said...

syarat last tak boleh blah! hahaha

.:padie_eyla:. said...

haha. gilaaa seeyyy. sikit nye syarat? hahaha! =p

maszrie said...

sayer raser sayer adew setengah dari syarat2 tue...
hihi...
dah boley anto borang x?
huhu

am said...

sume tu kena .tp atas sekali tuh .am ngna atin .agak sama tgi je .boleh masuk risik tak ?

Pakcu said...

ala...xcukup syarat la plak...hehe

Zulfahmi Abidin said...

teyn semua bersifat peribadi je eak.^_^

Fatin Razali said...

alyn :
tu syarat penting kot.haha

padie :
patot letak 50 ek?

maszrie :
hahaha.konpiden btol anda. ;p

am :
hahaha.tak boleh! ;p

pakcu :
alaaa..haha.

famy :
nak pilih suami, sah-sah mmg bersifat peribadi.